تامین انواع ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی و صنعتی

تامین انواع ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی و صنعتی

تامین انواع ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی و صنعتی

تامین انواع ماشین آلات راه سازی و ساختمان سازی و صنعتی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موارد کاربرد شمشه ماله:

1-    یکدست نمودن، صاف سازی و تراز نمودن سطح بتن

2-    از بین خلل و فرج، سوراخ ها و حفره های موجود در بتن و ایجاد بتنی محکم با مقاومت مناسب

3-    جلوگیری از پوکی، تو خالی شدن و ورود هوا به داخل بتن

4-    صیقلی نمودن سطح بتن و ایجاد بتنی با کیفیت مناسب

5-    همگن نمودن ساختار بتن به دلیل ارتعاشات با فرکانس مناسب

کارکرد شمشه همانند ماله و جهت هموار و یکدست کردن محل بتون ریزی مورد استفاده قرار می گیرد. با این تفاوت که از دقت و کیفیت بیشتری نسبت به ماله برخوردار است و در دو نوع شمشه برقی و شمشه موتوری در ابعاد مختلف ارائه می شود.
بعد از بتن ریزی و پخش کردن بتن، سطح کار توسط شمشه موتوری یا شمشه برقی تسطیح می گردد.


شمشه ویبره غلطکی (شمشه برقی)


شمشه غلطکی دستگاهی است که میتواند بتن کف را از دهانه های یک تا شش متر در یک مرحله تسطیح و ویبره نماید.
شمشه برقی با موتور الکتریکی به دو صورت شمشه برقی تکفاز و شمشه برقی سه فاز و در طول های 2.5 متر الی 6 متر می باشد.
شمشه موتوری در انواع برند ها نظیر : شمشه موتوری اینارکو اسپانیا با تیغه ی 2 متری و 6 متری و شمشه موتوری کوپاز موجود است.
شمشه موتوری قابل تنظیم ، سبک و دارای دقت بسیار بالایی می باشد.
بعد از صاف کردن و اصطلاحاً شمشه کردن میتوان جهت لیسه کشی از ماله پروانه ای یا ماله موتوری استفاده کرد.

 

شمشه ویبره موتوری

شمشه ماله موتوری (موتور بالا)


در این دسته از شمشه ماله ها، موتور در قسمت فوقانی و بالایی شاسی قرار گرفته است که این امر باعث افزایش طول عمر موتور و عدم پاشش بتن در حین کارکرد به موتور شمشه ماله می گردد.

شمشه ماله موتوری (موتور پایین)


 این دسته از شمشه ماله ها به دلیل تماس بیشتر موتور با سطح شمشه دارای قدرت بیشتری بوده، اما نزدیکی موتور با بتن باعث پاشش بتن بر روی موتور می گردد، که این امر طول عمر مفید دستگاه را کاهش می دهد.

قیمت شمشه ماله موتوری


در مورد قیمت شمشه ماله موتوری ذکر این نکته خالی از لطف نیست که قیمت شمشه ماله بنزینی از نوع برقی به دلیل کارکردی بهتر، خطرات کمتر و قدرت بالاتر بیشتر می باشد، از این رو کارشناسان فنی شرکت نیکاکورپ خرید شمشه ماله موتوری را نسبت به نوع دستی و برقی پیشنهاد می نمایند.


راهنمای انتخاب شمشه ماله

امروزه شمشه ماله ها تبدیل به یکی از ابزارهای پرکاربرد در ماله کشی سطح بتن گردیده اند. این تجهیزات که در طول های مختلف و با تیغه های 2 تا 6 متر مورد استفاده قرار می گیرند در انواع شمشه ماله موتوری و شمشه ماله دستی موجود بوده و به طور معمول قیمت شمشه ماله موتوری از نوع دستی بالاتر می باشد. در این قسمت قصد داریم مهمترین و اصلی ترین نکات در هنگام انتخاب یک شمشه ماله را بیان نموده و انتخاب بین شمشه ماله برقی و بنزینی را برای شما سهل نماییم.


نکات مهم در هنگام خرید شمشه ماله موتوری


1- حجم پروژه و فضای مانوری که برای دستگاه وجود دارد، یکی از تاثیر گذارترین عوامل در انتخاب نوع شمشه و متراژ آن می باشد. به طور معمول شمشه ماله های دستی و شمشه ماله های با متراژ پایین در پروژه های کوچک به کار گرفته شده و شمشه ماله موتوری در پروژه های با حجم های متوسط و وسیع و زمانی که دقت بالایی در بتن ریزی مدنظر است، مورد استفاده قرار می گیرند.

2- همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که با افزایش ابعاد و متراژ شمشه، وزن آن سنگین تر گردیده و راهبری و کار با آن برای اپراتور سخت تر می گردد.

3- یکی از نکات مهمی که کارشناسان فنی شرکت نیکاکورپ به طور همیشگی بر روی آن تاکید می نمایند، خرید شمشه ماله های موتور بالا می باشد. در شمشه ماله های موتور بالا سطح موتور با بتن هیچ گونه تماسی نداشته که این امر باعث افزایش چشمگیر طول عمر موتور شمشه ماله می گردد.

4- خرید شمشه ماله های برقی را به دلیل خطراتی همچون اتصالی در حین کار و حوادث غیرمترقبه در حین انجام عملیات با شمشه، به فراموشی بسپارید، پیشنهاد اصلی ما جهت خرید، شمشه ماله بنزینی می باشد.

5- صافی، ترازی و کیفیت تیغه شمشه ماله از مواردی است که در حین خریداری دستگاه شمشه موتوری باید به آن توجه نمایید.

6- یکی از مناسب ترین و پراستفاده ترین شمشه موتوری های موجود در بازار، شمشه ماله با تیغه 3 متری می باشد. این دستگاه ها به دلیل وزن متعادل، راهبری آسان و مساحت پوشش دهی بالا به عنوان یکی از ایده آلترین انواع شمشه موتوری های موجود در بازار شناخته می گردند.

  • larzan sanat